Sunday, October 19, 2014

RAWATAN BEKAM

YM Engku Azmi bin Engku Othman,
Pegawai Perubatan Koperasi Gama Petra Berhad


Menampilkan YM Engku Azmi bin Engku Othman, salah seorang pegawai perubatan tradisional Gama Petra Berhad yang berpengalaman selama 20 tahun dalam bidang perubatan ini.

Beliau merupakan juru bekam yang bertauliah dan mempunyai sijil kelayakan untuk berbekam seperti yang dikeluarkan oleh Konsultan Thibbun Nabawi.

Beliau juga aktif menjalankan rawatan bekam di negeri Pahang terutamanya di daerah Jerantut, Temerloh, Jengka, Bera, Triang, dan Kuantan.


PERKHIDMATAN

Bekam Angin
Proses bekam ini tidak menyakitkan dan hanya menyedut angin di bahagian tubuh yang bermasalah. Tidak melibatkan penggunaan jarum dan pisau. Bahagian yang dibekamkan diurut terlebih dahulu dan diikuti dengan proses menyedut angin.

Rawatan bekam angin




Bekam Darah
Nampak menyakitkan, namun percayalah, ianya tidak mendatangkan sebarang mudarat. Peralatan yang digunakan adalah jarum, dan bukannya pisau.

Tahukah anda? Penggunaan jarum lebih selamat dan tidak meninggalkan kesan parut. Kerana, jarum yang menembusi kulit hanyalah berkedalaman 2 mm sahaja! Dan ini sangat berbeza sekiranya anda menggunakan pisau, kedalaman penembusan pisau ke dalam kulit tidak konsisten dan dalam, ini sekaligus menyebabkan darah sukar berhenti dan meninggalkan parut!
Rawatan bekam darah

Dapatkan rawatan bekam di premis kami sekarang!

Hubungi/WhatsApp YM Engku Azmi dan Pn Mazlia, SEKARANG! Di talian 0113-213 2977.

No comments:

Post a Comment